Persian Papers in Conference
  1. سیده کلثوم رضائی اصل , مرتضی کرمی , حسین کارشکی , سیدجواد قندیلی , بررسی مدل فرایندی آندراگوژی در آموزش ضمن خدمت , اولین همایش ره آوران آموزش , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  2. سیدجواد قندیلی , مرضیه دهقانی , تحلیل نظام تعلیم و تربیت اسلامی: چگونگی تأثیر مبانی دینی در برنامه درسی تربیت اجتماعی , همایش ملی تعلیم وتربیت اسلامی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  3. محمد اکبری بورنگ , سیدجواد قندیلی , فلسفه ازدواج از دیدگاه اسلام و بررسی موانع موجود بر سر راه ازدواج جوانان , ازدواج بهنگام ،آگاهانه،آسان وپایدار , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  4. سیدجواد قندیلی , مرضیه عالی , واکاوی تحول در نظریه‌های تربیت اسلامی بعد از انقلاب اسلامی , نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  5. سیدجواد قندیلی , مرضیه عالی , بررسی تحلیلی رویکردهای مختلف به بومی ماندن برنامه‌ی درسی در عصر جهانی «تدوین محتوا به شیوه‌ی بومی ـ جهانی» , iجهانی شدن وبومی ماندن برنامه درسی چالش ها وفرصت , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  6. فاطمه سادات جعفرنیا , مقصود امین خندقی , سیدجواد قندیلی , محمدرضا جواهری , گفتمان سازی به مثابه رویکردی برای کاربرد اندیشه های کلان و بنیادین اسلامی در نظام تعلیم و تربیت , همایش ملی رویکردهای کاربردی و پژوهشی در علوم انسانی و مدیریت , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  7. کبری قبادی , محمود سعیدی رضوانی , سیدجواد قندیلی , مقصود امین خندقی , ضرورت کاوش در منبع قرآن و روایات به منظور کشف تمثیل های مناسب در کتاب های درسی (زمینه ای برای ایجاد نوآوری کتاب های درسی دین و زندگی) , همایش ملی تغییر در برنامه درسی دوره های آموزش و پرورش , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  8. زهرا حجازی , مقصود امین خندقی , سیدجواد قندیلی , غفلت از دانش برنامه ریزی درسی در طراحی دوره های آموزشی علوم انسانی اسلامی , همایش ملی بومی سازی برنامه درسی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  9. حمیده پاک مهر , مقصود امین خندقی , سیدجواد قندیلی , محمود سعیدی رضوانی , خصیصه های عناصر برنامه درسی در رویکرد گفتمان سازانه با تاکید بر آموزه های انقلاب اسلامی ایران , اولین همایش ملی تازه های تعلیم و تربیت در نظام آموزشی ایران , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
Papers in Conference
  1. reza saberi , Hossein Jafari Sani , Saeed Javad Ghandili , Hossein Kareshki , Identification of approaches in the approved objectives, the syllabuses of teacher training, and National Program in Irans case , word conference on design arts&education , 0000-00-00
Persian Papers in Journal

  1. حمیده پاک مهر , مقصود امین خندقی , محمود سعیدی رضوانی , سیدجواد قندیلی , بررسی و تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی از حیث توجه به آموزه های انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر نظرات شهید مطهری در کتاب پیرامون انقلاب اسلامی , پاسداری فرهنگی انقلاب اسلامی , دوره ( ۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۶/۰۳, صفحه ۱۷۵-۱۹۶
  2. زهرا حجازی , مقصود امین خندقی , سیدجواد قندیلی , نیازسنجی رئوس مطالب برنامه‌ی درسی دوره‌های تکمیلی علوم انسانی اسلامی: زمینه‌ای جهت بهبود و تقویت نظریه‌پردازی بر اساس مبانی دینی , مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی , دوره ( ۲۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۶/۰۲, صفحه ۱۹-۴۶
  3. فاطمه سادات جعفرنیا , مقصود امین خندقی , سیدجواد قندیلی , محمدرضا جواهری , تحلیل کیفی محتوای کتب مقطع متوسطه از منظر گفتمان سازی نظریه ولایت فقیه بر اساس آموزه های انقلاب اسلامی ایران , تربیت اسلامی , دوره ( ۱۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۹, صفحه ۱-۲۴
  4. محمد داوودی , حسن شکراللهی , سیدجواد قندیلی , روش‌های آموزش توحید افعالی در قرآن , تربیت اسلامی , دوره ( ۱۰ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۷, صفحه ۱۶۷-۱۹۰
  5. مرتضی سندگل , مجتبی بذرافشان مقدم , سیدجواد قندیلی , رضوان حسین قلی زاده , مدیریت تعارض در آثار مدیریتی مبتنی بر دیدگاه اسلام , پژوهش نامه مدیریت تحول , دوره ( ۷ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۴, صفحه ۹۵-۱۱۵
  6. سیدجواد قندیلی , مرضیه عالی , توصیف و تبیین الگوهای نظری تربیت اسلامی , تربیت اسلامی , دوره ( ۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۰۶, صفحه ۲۷-۴۹
  7. سیدجواد قندیلی , بررسی الگوی سازمان دهی برنامه درسی جاری سطح یک حوزه علمیه و ارایه ویژگی های مطلوب آن با توجه به رویکرد تلفیقی مضمون محور , مطالعات تربیتی و روانشناسی , دوره ( ۱۱ ) , تاریخ: ۱۳۸۹/۰۸, صفحه ۱۰۹-۱۳۲
  8. رضاصابری , سیدجواد قندیلی , عباسعلی رستمی نسب , ساماندهی محتوای برنامه های درسی با الهام از آیات قرآن کریم , دانشگاه اسلامی , دوره ( ۴۵ ) , تاریخ: ۱۳۸۹/۰۱, صفحه ۱۳۳-۱۵۲
  9. سیدجواد قندیلی , بررسی واژه‌ها و مفاهیم اساسی برنامه‌ درسی در قرآن وحدیت , علوم انسانی-دانشگاه امام حسین(ع) , دوره ( ۱۶ ) , تاریخ: ۱۳۸۷/۱۲, صفحه ۳۷-۶۰
  10. سیدجواد قندیلی , محمود مهرمحمدی , هاشم فردانش , بررسی محتوای درسی سطح یک حوزه علمیه و ارائه ویژگی های مطلوب آن بر اساس نظریه شرح و بسط (با تاکید بر اصول فقه) , پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت , دوره ( ۷ ) , تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱, صفحه ۵-۲۱
Papers in Journal

  1. reza saberi , Hossein Jafari Sani , Saeed Javad Ghandili , Hossein Kareshki , Identification of Current Art Education Approaches in Irans Middle Schools: A Steps Toward Identifying Knowlede Domains , EN , World Applied Sciences Journal , Volume ( 24 ) , 2013-1, Pages 130-134
  2. reza saberi , Hossein Jafari Sani , Saeed Javad Ghandili , Hossein Kareshki , Identification of Current Art Education Approaches in Iran’s Middle School Period Art Education , EN , e-International Journal of Educational Research , Volume ( 3 ) , 2012-8, Pages 50-64